L’Escola d’Arts de Centelles (Tallers d’Art) ha organitzat un programa de formació en arts visuals i plàstiques que esta a punt de finalitzar. La proposta, coordinada per David Casals i Marta Postico, s’adreçava a mestres d’infantil, primària i secundària de Centelles que volien adquirir recursos pràctics i tècniques per aplicar directament a l’aula.
L’objectiu fonamental ha estat dotar els docents d’eines pràctiques, seguretat conceptual, domini tècnic per poder aplicar a l’aula i noves eines per fomentar la llibertat creativa i l’esperit d’investigació de l’alumnat a través de l’art.
El curs ha estat de 24 hores pràctiques repartides en 8 sessions més dues conferències obertes al public Hem aconseguit completar dos grups amb un total de 22 docents inscrits. Les sessions han estat organitzades en 2grups reduïts els divendres tarda i els dissabte matí.
El artistes que han format als docents , cadascun en la seva especialitat, han estat: Marta Postico, Marina Berdalet, Miquel Sallent, David Casals, Judit Piella, Tere Roma,Eulàlia Llopart i les conferències d’Anna González «Com llegir una obra d’art» Conferència de Clara Grande «Art i psicologia.
En aquests moment estem programant la propera edició pel curs 26/27 i ens agradaria obrir la a més escoles de la comarca. us tindrem informats!